Boem paukenslag

Soms gebeuren er dingen achter je rug om. Zonder dat je er iets van merkt. Nieuws van het thuisfront is dat dan. Goed of slecht. Vermist zijn bijvoorbeeld. Of genomineerd worden.

nominatieformulier_logo

Wat een verrassing. Deze blog is genomineerd in de Blog Awards van Weekend Knack, in de categorie Travel. Dank u wel, anonieme inzender. Enkel deze nominatie al doet enorm veel deugd. Dit is de beloning voor urenlang schrijfwerk in mijn tentje in de koude en het harde labeur op de fiets.

Nu wil ik die award natuurlijk wel winnen.

Helpen jullie een handje?

Stemmen kan op deze link!
http://sim.knack.be/cr/sim-knack-weekend.php?ID=ZDWZqWkFifuTjO0P7kh9HdARqIoca2E0yyNkKOF1qRUal5qZa

Bedankt!

Raf

Gepost in Dushanbe, waar ik probeer om een nieuwe reeks verhaaltjes door een wel heel dunne Adsl-lijn te persen.

3 thoughts on “Boem paukenslag

  1. Frank

    Gestemd, want je verdient hem absoluut!
    Tadzjikistan?? ben ff het spoor bijster nu…..als ik het touwtje volg op de wereldkaart dan had ik Kyrgyzstan verwacht na Tashkent.

    Reply
  2. Alex Hetwer

    ’t Is gebeurd, Raf!

    Alex Hetwer

    Voltairelaan 175/54

    1030 Brussel

    0473 429245

    Reply

Leave a Reply

