Tussendoortje

Daar gaat mijn plannetje om vanuit Kazachstan zonder hotelovernachting en free wifi Rusland door te rijden en de grens met Mongolië over te steken. Op papier zag het er goed uit. Geen hotelletjes en guesthouses meer met gratis wifi. Een 3G-simkaart zou het werk overnemen. Blogposten vanuit mijn tentje in de steppe, ik zag het al volledig zitten.

Maar helaas, die 3G bleek in praktijk te traag of volledig buiten bereik te zijn. En zo werden de blogposts niet gesynchroniseerd en kwamen er plots kladversies online. Spellingsfouten en berichten zonder foto’s op mijn blog: ai, dat deed zeer.

Omdat ook mijn batterijpack de geest gaf en mijn zonnepaneel werkloos in mijn fietstassen bleef bij gebrek aan zon besloot ik om het bloggen een tijdje te stoppen. Tot ik zeker was van een goede verbinding, en die heb ik nu, eindelijk!

De twee laatste posts worden nu opnieuw gepubliceerd:
Mijn thuis is waar mijn Hilleberg staat en De beer van Semey. Met foto’s, zonder spellingsfouten!

Leave a Reply

